Tuesday 20 March 2018

축 은행 외환 카드 무료 전화 번호


Axis Bank 고객 관리 번호, Id, 무료 상담 전화.


엑시스 뱅크 고객 관리 (Axis Bank Customer Care) 세부 정보를 검색하는 사람들은이 기사 전체를주의 깊게 읽었습니다. 여기서 우리는 Axis 은행 고객 상담실에 연락하는 방법, Axis Bank의 무료 전화 번호는 무엇인지, Axis Bank의 상담 전화 번호는 무엇인지, Axis 신용 카드를 차단하는 방법, Axis 직불 카드를 차단하는 방법 등 고객의 일반적인 질문에 대한 답변을 제공합니다. 카드, NRI의 엑시스 은행 고객 관리 번호, Axis Bank의 공식 고객 관리 ID 등 고객 관리 담당자 정보, 공식 웹 사이트, 소셜 프로필 및 포털의 중요한 링크를 포함합니다.


Axis Bank는 고객을 위해 다양한 금융 옵션을 제공하며 그 중 일부는 개인 은행, 비즈니스 뱅킹, NRI 뱅킹 및 농업 및 농촌 금융입니다. 다양한 금융 상품과 서비스를 제공하며, 은행 계좌, 예금, 담보 대출, 융자, 카드, 외환, 투자, 보험 등이 있습니다. Money Mantra라는 특별한 제품이 있습니다. 이 제품은 NRI의 자금 조달, 투자, 저축 및 계획과 관련된 계획을 가지고 있습니다. Agri Banking에서는 Axis Bank가 Cattle Power, Power Gold, Contract Farming, Powertrac, Kisan Power, Arthia Power, Rural Godowns 및 Horticulture 프로젝트와 같은 다양한 종류의 기업 대출을 제공합니다. Axis Bank는 또한 주요 기능이 축 우선 순위, 축부 및 축 Privee 인 프리미엄 뱅킹을 제공합니다. 또한 고객에게 청구서, 쇼핑, 돈 이체 및 연금 지급 기능을 제공합니다. 또한 이러한 제품과 서비스를 더 잘 이해하고 Axis 은행의 지원을 받고 고객의 마음 속에 들어오는 다양한 질문에 대해 축 은행은 우수한 고객 지원을 제공했으며 여기서 고객 지원 담당자의 모든 정보를 공유합니다 Axis Bank가 제공합니다.


축 은행 인도 고객 관리 연락처 세부 정보.


Axis Bank는 고객을 위해 매우 상세한 고객 지원을 제공했습니다. 무료 전화 번호, 고객 관리 번호, 지원 등을 통해 연중 무휴 24 시간 고객 지원 서비스를 제공합니다. 이제 아래에서 확인할 수 있습니다.


축 은행 수신자 부담 전화 상담 전화 번호.


상담 전화 : 1800-233-5577 / 1800-209-5577 / 1800-103-5577.


Axis Bank가 고객에게 제공하는 축 은행 고객 관리 번호입니다. 질문, 질문 또는 Axis Bank 및 해당 제품 및 서비스와 관련된 지원이 필요한 경우 언제든지 위 번호로 전화를 걸 수 있습니다. 이 번호는 365 일 동안 연중 무휴로 운영되며 수신자 부담 전화 번호이므로 통화료가 부과되지 않습니다. 위에 주어진 전화 번호로 전화를 걸어서 균형 계좌와 미니 계좌를 확인할 수 있습니다.


축 은행 고객 관리 번호 (분실 카드 분) : + 91-22-67987700.


직불 / 신용 카드를 분실 한 고객을위한 특별 전화 번호입니다. 위 전화 번호로 전화하면 언제든지 카드를 차단할 수 있습니다. 수신자 부담 전화 번호가 아니므로 통화료가 부과 될 수 있습니다.


Axis Bank 고객 관리 번호 (NRI의 경우) : + 91-22-27648000.


위의 번호는 NRI 고객을위한 특별 고객 관리 번호입니다. 그들은이 번호에 대한 지원 및 질의를 요청할 수 있으며 무료 전화가 아니므로 통화료가 부과 될 수 있습니다.


참고 : Axis Bank의 전화 뱅킹 담당관에게 이야기 할 때 월요일부터 토요일까지 오전 9 시부 터 오후 9 시까 지 언제든지 고객에게 문의 할 수 있지만 IVR 서비스는 연중 무휴로 이용 가능합니다. 그리고 이러한 서비스는 공휴일에는 제공되지 않습니다.


축 은행 인도 고객 관리 ID.


고객은 서로 다른 목적으로 서로 다른 메일 ID를 제공 했으므로 아래의 ID를 사용하여 축 메일을 통해 축 은행에 문의하려고합니다.


Axis Bank India SMS 뱅킹 번호 : 5676782 또는 9717000002.


이것은 고객을 위해 Axis Bank가 제공 한 SMS 뱅킹 번호입니다. 위의 숫자에 특수 키워드를 메시지로 보내고 원하는 업데이트를 얻을 수 있습니다. 고객의 이해를 돕기 위해 아래 링크를 클릭하십시오.


스폰서 링크.


사회 프로파일.


페이스 북 팬 페이지 : facebook / axisbank.


Instagram 핸들 : instagram / axis_bank.


LinkedIn 프로필 : linkedin / company / axis-bank.


YouTube 채널 : youtube / user / axisbank.


소셜 미디어는 고객이 쿼리의 솔루션을 얻고, 이 프로필을 구독하고 모든 업데이트를 받고, 벽에 직접 스키마를 제공하는 또 다른 옵션입니다.


중요한 링크.


이 링크는 Axis Bank의 신용 카드를 소지하고 계신 고객을위한 링크입니다. 이 링크에서 신청할 수 있습니다.


이 링크는 기존 고객이 Axis Bank의 신용 카드로 청구서를 지불하는 데 도움이됩니다.


이 링크는 Axis Bank의 Visa (VBV) 인증 / MasterCard 보안 코드 (MSC) 등록을위한 링크입니다.


이 링크는 직불 카드와 관련된 정보를 제공합니다.


이 링크는 Axis Bank의 모바일 뱅킹과 관련된 정보를 제공합니다.


투자자 관계와 관련된 정보는이 링크에서 찾을 수 있습니다.


불만 사항이 있거나 고충을 제기하려는 고객은 위 링크를 따라 가면서 불만 사항을 작성할 수 있습니다.


스폰서 링크.


Axis Bank의 고객 관리 번호는 무엇입니까?


축 은행 고객 관리 (기타 방법)에 연락하는 방법?


엑시스 은행 신용 카드 및 직불 카드 불만 고객 관리 번호 08910497251.. 고객 관리 담당 엑시스 은행 상담 전화 번호 08910497251..Us 온라인 호텔 예약 및 기타 문제는이 번호 축 은행 불만 고객 관리 번호 08910497251..Us로 전화하십시오.


Phonepe complaint 고객 관리 번호 08910497251 .. 고객 관리 전화 번호 상담 전화 번호 08910497251..Us. 에 있습니다.


온라인 호텔 예약 및 기타 문제는이 전화 번호로 전화주십시오. 전화 번호 08910497251..Us.


Phonepe complaint 고객 관리 번호 08910497251 .. 고객 관리 전화 번호 상담 전화 번호 08910497251..Us. 에 있습니다.


호텔 예약 및 기타 문제는 전화 번호 08910497251..Us로 전화하십시오.


Axis Bank 고객 지원.


Sub : Aadhaar와 Axis Bank 신용 카드를 31.12.17 연결하십시오.


참고 : Visa Platinum 신용 카드 번호 4514560002780314, 고객 ID 245332265 및 등록 된 휴대폰 번호 8879331742.


Visa Platinum Card No-4514560002780314 (12/18까지 유효)의 축 은행 신용 카드 소지자입니다. 오늘 나는 Axis 신용 카드를 Aadhaar와 연결하도록 요청하는 SMS를 받았습니다. 저는 Axis 은행 계좌 보유자는 아니지만 Huyandai를 통해 2009 년 12 월에 자동차 구매시 신용 카드를 제공 받았습니다. Sharayu, Turbe, Axis Bank에서 대출받은 Navi Mumbai.


위의 관점에서 친절하게도 신용 카드를 Aaadhaar 번호에 연결해야합니다. 이 번호는 모바일 앱을 사용하지 못했습니다. 잘못된 Acccount No & amp; 고객 ID.


귀하의 조언을 기다리고 있습니다.


나는 당좌 계좌가 912020066921642입니다. plz는 분기 회원이 보낼 수 없거나받을 수없는 2013 년 3 월 31 일까지 1/4/2016의 성명서를 보내드립니다.


관련 : ODFD 계정을위한 인터넷 뱅킹.


12 월 1 일 (1 일 전)


팀 고객 서비스,


귀하의 은행 a / c에 ODFD A / C가 있습니다. 917030077376861,


나는 그것이 인터넷 뱅킹을 할 수 있다는 것을 알고 싶다.


이 a / c에서 인터넷 뱅킹을 수행하는 절차를 알려주십시오.


아니, 이유를 알 수 있습니다.


피드를 기대하고 있습니다.


R M AGARWAL 마피아. 9850083398.


(저는 AXIS Bank의 기존 고객입니다)


이 쿼리를 많은 메일 ID에 보내려고했지만 모든 메일 ID가 활성화되지 않았습니다.


내 문제를 해결하도록 도와 줄 수 있습니까?


R M AGARWAL 마피아. 9850083398.


나의 10rs 동전은 저축 예금에있는 asis 은행에서 가지고 가지 않는다.


Axis Bank 고객 서비스 : 수신자 부담 전화 번호 및 주소.


축 은행 고객 관리 번호.


축 은행 고객 관리 번호를 찾으려면 여기에서 모든 목록을 찾으십시오. 우리는 여기에 모든 축 은행 수신자 부담 전화 번호 및 다른 축 은행 연락 번호를 공유했습니다. icustomercare에서는 모든 주요 서비스 제공 업체에 대한 고객 관리 정보를 제공했습니다. 모든 모바일 네트워크 회사, DTH 제공 업체, 은행 및 전자 상거래 거인의 수신자 부담 전화 번호 및 주소를 찾으십시오. 한 곳에서 모든 유용한 정보는 훌륭한 사치입니다. 다른 사이트에서 시간을 보내는 대신 한 줄에서 모든 도움 전화 번호를 알아보십시오.


이 게시물은 Axis 은행의 서비스 고객 전용입니다. 또한 모든 모바일 네트워크 회사 및 광대역 제공 업체의 연락처 정보를 찾을 수 있습니다. SBI, HDFC 및 ICICI 계정이있는 경우 블로그에서 관련 게시물을 확인하십시오. 주택 융자, 넷 뱅킹 및 신용 카드에 대해 별도의 고객 관리 번호를 여기에서 공유했습니다. 예금 구조는 높지만 서비스에는 경의가 표출됩니다.


이전에는 UTI라고 알려진 Axis 은행은이 나라의 세 번째로 큰 민간 은행입니다. Lakhs 사람들은 은행 및 신용 카드 서비스를 이용하고 있습니다. 광대 한 네트워크에는 3000 개 이상의 지점과 확장 카운터가 있습니다. 거의 13000 대의 ATM이 전국 곳곳에서 활발하게 활동하고 있습니다. 엑시스 은행은 또한 모든 민간 은행 중에서 가장 큰 ATM 네트워크를 보유하고있는 것으로 인정 받고 있습니다.


시킴 (Thegu, Sikkim)의 가장 높은 부지 중 하나에 ATM을 가지고 있기 때문에 모자에 또 다른 깃털이 추가됩니다. 엑시스 은행은 또한 싱가포르, 홍콩, 두바이, 콜롬보 및 상하이에서 국제 업무를 수행하고 있습니다. 그것은 헌신적이고 매우 반응적인 고객 관리 지원 섹션을 가지고 있습니다. 더 자세한 내용은 축 은행 고객 관리 무료 전화 번호를 참조하십시오.


고객 진료 전화 번호 :


엑시스 은행 수신자 부담 전화 번호.


다음은 전국 무료 전화 번호입니다.


영어로 정보를 얻으려면 아래 번호로 전화하십시오 :


1800 419 5959 - 계좌 잔고 조회 용 1800 419 6969 - 미니 명세서 용 힌디어로 정보를 얻으려면.


힌디어 언어로 관련 정보를 얻으려면 아래 번호로 전화하십시오.


잔액 조회 : 1800 419 5858 미니 명세서 : 1800 419 6868.


위의 축 고객 관리는 인도의 모든 유선 및 모바일 네트워크에서 호출 할 수 있습니다.


엑시스 은행 신용 카드 고객 관리 번호.


엑시스 은행의 신용 카드를 가지고 있습니까? 번호 아래에서 전화를 걸어 신용 카드 분실을 신고 할 수 있습니다. 또는 축 은행 신용 카드 관련 질문이나 문제에 대한 답변을 얻으십시오.


신용 카드의 축 은행 고객 관리 번호 :


1800 103 5577 (인도 내 무료 전화) 1800 209 5577 (인도 내 무료 전화) 1800 233 5577 - 인도 어디서나 무료 전화 +91 22 27648000 & # 8211; 해외에서 무료 전화 번호로 전화하십시오.


축 은행 주택 융자 고객 관리 번호.


주택 융자 관련 문의 및 도움을 받으려면이 전화 번호로 전화하거나.


주택 융자의 축 은행 고객 관리 번호 :


축 은행 고객 관리 주소.


고객은 등록 된 주소에서 아래 전자 메일 주소로를 보낼 수 있습니다.


각 섹션에 대한 축 은행 고객 관리 주소 :


NRI 서비스의 Axis Bank 연락처 번호.


NRI 계정 보유자는 NRI 서비스에 대한 이러한 전용 축 은행 고객 관리 번호로 전화를 걸 수 있습니다. 이 번호는 수신자 부담이며 24 & # 215; 7입니다.


Axis Bank 고객 서비스 NRI 서비스.


NRI 계좌 보유자는 인도의 Axis 은행에 전화를 걸어서 040 - 6717 4100으로 전화를 걸 수 있습니다.


엑시스 은행은 현재 여러 분야의 서비스를 제공하고 있습니다. 소매 금융, 기업 금융, 재무 및 대출 업무 분야의 서비스를 제공합니다. 서비스는 또한 농업 은행 및 투자 은행 업무를 포괄합니다. 축 은행은 1993 년 UTI 은행 - 인도의 단위 신탁 (Unit Trust of India)으로 설립되었습니다. 그것의 등록한 법인 사무실은 Mumbai와 Ahmedabad에서있다. 여기에 머물러 모바일 네트워크 제공 업체의 고객 관리 번호를 확인하십시오.


저희 사이트에는 Airtel, Vodafone 무료 전화 번호, Idea, Reliance, BSNL, Tata docomo 등 무료 전화 번호가 있습니다. 다른 축 은행 고객 관리 번호를 알고 있다면 의견을 통해 우리와 공유하십시오. 귀하의 질의와 혼란도 환영합니다. 우리는 기꺼이 도와 드리겠습니다. 다른 은행 번호는 SBI, ICICI 신용 카드 고객 지원 및 HDFC와 같은 Google 블로그에서 다루고 있습니다. 고객 보호를 위해 우리와 함께 지내십시오.


facebook / axisbank twitter / axisbank 인스 타 그램 / axis_bank / youtube / user / axisbank.


관련 게시물:


관련 게시물.


ICICI 고객 관리 번호 : 수신자 부담 전화 번호 및 주소.


SBI 고객 관리 번호 : SBI Bank 수신자 부담 전화 번호.


HDFC 고객 관리 번호 : 주택 융자 / 신용 카드 / 지원 서비스.


소식 탐색.


157 생각을 & ldquo; 엑시스 은행 고객 서비스 : 무료 전화 상담 전화 번호 및 주소 & rdquo;


귀하의 은행 기관을 위해 제 토지를 임대 할 목적으로 체포되었습니다. 귀하가 관심이 있다는 사실을 알려 주시기 바랍니다.


나는 ambattur에 당신의 은행 기관을 위해 나의 건물을 빌려주는 것에 intrested이고 thir은 단지 하나의 국민 주의자 은행이다. 이 plase는 인구가 많고이 땅은 ambuttur branch code000865와 mogappair east branch code000345 사이에 있습니다. 이 지점들 사이에는 거의 5 킬로미터가 넘는 지점이 있습니다. 우리 음모가 cmda aproved plot. if 요 intrested입니다. 나는 당신이 관심이 있다는 것을 알려주 길 바랍니다.


은행에 계좌가 있습니다. A / c 번호를 저장하지 않으셔도됩니다 : - 636010100030667, & amp; 직불 카드 번호 : - 5267016360011129. 내 R : -10000 / - 내 계좌에서 공제 됨, 날짜 : - 18.03.2017 대략적인 시간 : - 20:55 p. m. SBI ATM ID 코드 : - SIN2001076106.


나는 당신에게 요청합니다 급한 일에 그 문제를보십시오.


AttachmentsMar 28 (9 일 전)


은행에 계좌가 있습니다. A / c 번호를 저장하지 않으셔도됩니다 : - 636010100030667, & amp; 직불 카드 번호 : - 5267016360011129. 내 R : -10000 / - 내 계좌에서 공제 됨, 날짜 : - 18.03.2017 대략적인 시간 : - 20:55 p. m. SBI ATM ID 코드 : - SIN2001076106.


나는 너에게 요청한다. 긴급한 상황을 보아라.


첨부 파일 Mar 28 (9 일 전.


우리는 TNS 건물 1 층 Edavanakad의 강력한 공간을 갖춘 사무 공간을 갖추고 있습니다.


건물은 St Ambrose 교회 근처에 있으며 건물 앞에 버스 정류장이 있습니다.


기꺼이하는 경우에, 우리는 당신에게지면을위한이 건물 공간을 제공하고 싶으면.


ATM 층은 1 층에 있습니다.


위치 : 세인트 암브로스 교회 (St Ambrose Church) 근처,


vypin munabam 도로,


Ashok은 귀하의 세부 정보를 절대로 온라인에 공개하지 않습니다. 고객 관리 담당자에게 문제가 있거나 근처 축 은행 지점을 방문하십시오.


이것과 같은 세부 사항을 제공함으로써 큰 ​​문제에 직면 할 수 있습니다. 어떤 보안상의 이유로이 일을 다시하지 마라.


안녕 축 관리,


하이데라바드에는 고객을위한 셀라 시설 및 관리 팀이있는 은행 / ATM 또는 기타 금융 목적으로 사용할 수있는 공간이 있습니다.


위치 : ErraKunta 공항 도로, 하이 데 라 바드, Telangana.


내가 본 것에 관해서는, 이 지역의 은행이 도로망에 없다.


보시고 이에 대해 더상의 하시려면 언제든지 저에게 편지를 보내주십시오. 함께 일하는 것이 즐거울 것입니다.


감사합니다 & amp; 친애하는.


Eissa M. Makaram.


친애하는 선생님, 아끼는 사람 axix 은행 카 ATm sa 5000 루피 니카라 그쪽으로, 델리. khari bavri sa, sbi 참고 differnt 시리즈 엄마 그쪽으로. 1 메모 nakli nikla 아야. batao ma kyy kru. muje 1000 카 손실 호 gya. 경품 plz 메리 도움말 카 애플 리케이션,


내 SIM 카드가 크기가 커서 등록 된 SIM 카드를 휴대 전화에 넣을 수 없으므로 계정에 로그인 할 수 없으므로 계정에 어떻게 로그인해야합니까?


내 고객 ID : 866975196.


26 원절은 R 원 1700 / - 원조 서비스를 위해 사용되었습니다.


어떻게 내 견해를 어긋나게하는지.


친애하는 선생님 / 부인,


My Loan A / c 번호는 PPR013700845276입니다.


나는 EMI Deduction을 IOB SASTRA, Thanjavur, Tamilnadu에서 신청하여 변경했습니다.


도시 연합 은행, Thirumalaisamudram, Thanjavur, Tamilnadu.


Shri. Tamilnadu, Trichy, Thillainagar, Sastry Nagar, Axis Bank의 Dinesh Sir (Cell No. 919840086348)가 나를 안내하고이를 가능하게 만들었습니다.


Shri. Dinesh Sir은 Rs의 EMI를 말했습니다. 5564.00은 Rs에게 청구 한 도시 통합 은행, Thirumalaisamudram, Thanjavur, Tamilnadu에서 공제됩니다. 2016 년 9 월 첫 주에도 575.00


그러나 아직 (7.10.16까지) 공제되지 않았습니다. 왜? 명확히하고 나를 안내하십시오.


(AXIS 은행의 My Loan A / C 번호는 PPR013700845276입니다)


휴대 전화 번호 (91) 9843702177.


네 고마워.


대출 상환 방식을 변경 하시길 바랍니다.


1. 다음 문서들과 함께 상환 방식을 변경하려면 대출 센터를 방문해야합니다. ECS 위임장 양식.


2. NACH 양식 (National Automated Clearing House 양식은 대출 센터에서 제공됩니다)


3. 원본 사진 ID 증명.


4. 5 가지 보안 검사.


5. 하나의 취소 된 수표.


변경을위한 발효 일은 즉시 기한이 지난 달의 날짜가됩니다. 예를 들어, 10 월 12 일에 요청을하고 기한이 11 월 1 일인 경우, 새로운 상환 모드는 12 월 1 일부터 적용됩니다.


ECS에서 ECS 로의 상환 방식의 변경으로 Rs의 요금이 부과됩니다. 500 + 서비스 세. Cash / DD / Check를 통해 지불 할 수 있습니다.


ECS 위임장을 다운로드하려면 브라우저에 다음 링크를 복사하십시오.


귀하의 참고 용으로 ECS 위임장 사본을 첨부하였습니다.


현금 지불의 경우 가장 가까운 축 은행 지점에 입금하고 축 대출 센터에 입금 명세서를 제출해야합니다. DD 및 수표를 통한 지불의 경우, 대출 센터에 입금 할 수 있습니다.


귀하 또는 공동 신청자가 대출 센터를 방문 할 수없는 경우, 방문하는 사람은 서명 된 ECS 위임 서식, 귀하의 사진 및 서명 증명, 귀하의 서면 요청서 및 그 / 그녀 자신의 사진 신분증을 소지해야합니다.


나는 귀하의 질문을 해결할 수 있었으면 좋겠습니다.


기타 문의 사항이 있으시면 언제든지 [[# 160]]로 전화 하시거나 1800 209 5577, 1800 103 5577, 1800 233 5577 또는 1800 419 5577 (무료 전화)로 전화주십시오. 융자).


고객 ID : 840715100, 모바일 앱을 통해 HDFC 신용 카드 청구서를 지불 할 수 없습니다. HDFC 신용 카드 결제 또는 청구자 추가 옵션이 없습니다. 나는 오늘 오전 9시 10 분경에 고객 서비스에 전화를했다. 한 여성이 내 전화를 받아서 잘못된 선택을했다. 한 번이 문제에 대한 불만을 제기했다. 그녀는 내가 응답하지 않는다는 전화를 끊고 & # 8230 ; 그녀는 전화를 끊기 위해 서둘러 있었고, 그녀는 자기 자신의 이유를 만들고 전화를 끊었다. 문제를 조사해주세요 ..


나는 금융 분야가 고객이 서비스를 찾고있는 곳이라고 생각한다.


고마워, 안부,


선생님, ATM ATM 카드 블록 카 디야. 메인 Adhar 카드 및 모바일 번호 업데이트 karne 케이 LIye 요청 Rajouri 정원 지점 나 4.10.2016 파 abhi tak ATM 카드 chaloo nahi kiya h.


신용 카드 결제가 확인없이 내 통보없이 내 계좌에서 공제되었다는 사실이 알려졌습니다. 친절하게 문제를 조사해보고 가능한 빨리 문제를 해결하도록 요청합니다. 이는 고객이 계정에서 금액을 공제하기 전에 알려야하므로 전문가가 아니므로되도록 빨리 문제를 해결하십시오.


며칠 전에 축 은행에서 ATM 카드 핀을 변경하라는 메시지를 받았지만 변경되지 않았습니다. 이제는 돈을 가져올 수 없으며 온라인으로 비밀번호를 변경하더라도 반영되지 않습니다. 나는 이것에 관한 문제를 겪고있다, 당신은 이것에서 나를 도울 수 있냐?


공휴일에 대한 수표의 분실에 대해 은행 / 특정 지점에 알리기 위해 서비스 센터에 접근하거나 연락하는 방법이 없음을 보는 것은 끔찍한 일입니다. 시스템이 없거나 모든 콜센터가 똑같은 1 ~ 2 옵션을 반복합니다. 단지 설명 할 수 있습니까?


친애하는 Team Axis Bank,


고객 상담 전화 번호를 변경하십시오. 오늘 아침 (20 번째 Otc 2016) & amp; 어제도 시도했습니다. 그러나 여전히 연결되지 않습니다.


-1800 103 5577 (인도 내 무료 전화)


-1800 209 5577 (수신자 부담, 인도 내)


-1800 233 5577 - 인도 어디서나 무료 전화.


이 번호는 각각 통화 중, 통화 중 또는 통화가 자동으로 끊어지는 시간입니다. 내 말은 왜 바쁜 이유가 매번 바쁜 것이라고 말하면서 매춘하는지, 당신은 에이전트가 훨씬 적습니까?


내 직불 카드를 통해 국제적으로 거래하는 방법에 대한 우려가 있지만 내 이유는 목록에 없습니다.


고객 ID : 852068321.


선생님 나 하리하르 나를 지휘해라. 전기 전원 선생님, 선생님, 선생님, 선생님, 선생님, 선생님, 선생님, 선생님, 선생님, 선생님, 선생님, 선생님, 선생님, 선생님.


나는 앱을 사용할 수 없을 정도로 너무 애처 롭다.


나는 주식 거래와 모든 것을 사용할 수 없다.


거의 나는 돈을 인출하는 것을 제외하고는 아무것도 사용할 수 없다.


머니 린더도 할 수 있어요.


안녕하세요, 은행 임원,


저는 거의 한달 전에 월급 계좌를 개설했습니다. (# 916010049235222) 아직도 계좌가 비활성 상태입니다.


은행에 갈 시간이 없습니다.


한 번 전화를 요청했지만 아무 것도 얻지 못했습니다.


연봉이이 계좌에 입금되었으므로 계좌를 활성화 할 수 있습니까? 계좌를 인출 할 수 없습니다.


9210708983에 전화해도됩니다.


너의 brach karanjia.


모빌 아니 내 9921474066이 아니 내.


변화시키지 마십시오.


엑시스 뱅크 (Axis Bank)와의 계정이 없으며 신청 한 적이 없습니다.


그러나 Axis Bank의 휴대폰 번호 8806469346에 다음 메시지가 나타납니다.


& # 8220; 귀하의 모바일 번호. 우리에게 등록되어 있습니다. 귀하의 계정 번호. 66014800은 2016-11-10에 Rs 10000으로 적립됩니다. 정보 : 초기 기금. & # 8221;


발신자는 DM-AxisBk입니다.


조치를 취하고 정보를 제공해주십시오.


수표 no.824198의 수표로.


위의 수표 번호를 발행했습니다. 2780 년 봄 데일 대학의 경우,


내 계좌에 균형이 3265 있습니다.


왜 내 수표가 반환 됐지.


Vinod Pandey에게 감사드립니다. 휴대 전화 번호. 8081590592.


나는 2008 년에 자동차 융자를 받았다. 대출금이 환불되었고 나는 아직 NDC를받지 못했다. 반복되는 요청에 대해 날짜까지 취한 조치는 없습니다.


나는 급여 계정에 그녀의 아니오 916010073937798 계정을 가지고 있지만 하나의 폐쇄 계정 그녀의 아니오 443010100022297 시간 로그인 및 ivr 시스템에 표시합니다.


그래서이 요청은 현재의 계좌로 연결됩니다.


M apna login 아이디 또는 패스워드는 KO reply krna plz sir에게만 제공됩니다.


아무도 전화를 걸지 않고 있습니다. 저는 제 대학에서 atm에 관해서 물어보고 싶습니다. 즉, amity 대학 noida에서 .. 당신 은행의 영감을 얻지 못하는 이유는 무엇입니까? # 8217; 11 월 11 일부터 여러분의 atms가 시작될 것입니다.


나는 ATM 거래 수수료를 면제하고, 사람들에게 봉사하기 위해 3600 축 은행 ATM을 개설함으로써 제공되는 많은 우편, 축 은행으로부터 SMS를 받고있다.


이 단계에서 demonetisation으로 인해.


그러나 11 월 9 일부터 Axis Bank ATM이 폐쇄되어 현금을 얻지 못했습니다.


위치 : Mahadevpura, Bangalore. PIN : 560048.


고객에게 제공되는 서비스입니까?


나 자신뿐만 아니라, 이 지역의 많은 주민들은 엑시스 은행에 의한이 움직임 때문에 매우 불만 스러웠습니다.


Axis에 감사드립니다.


내 Srinidhi MS, 나는 TATA CARD에서 송금 계획으로 관심을 가지고 돈을 받고, [SBI Check] 수표를 제시하고 Axis Bank에 제출하라고 명령했습니다.


송금 은행 계좌 번호 대신 '축 은행 직불 카드 번호'를 입력했기 때문입니다.


하지만 지금까지 2 번 체크가 거부되었습니다. & # 8230;


친절 하게이 문제에 나를 도울 수 ..이 수표를 제출하여 현금을 얻는 방법.


선 축 은행 기 ATM 현금 흐름 시장 저축 균형 kb 페이드가.


내 이름은 Tribhuwan shyam hi 또는 A / c 아니오 168010100343312 안녕하세요 카리브 4yrs 사용 kiya nahi hi 또는 ATM bhi gum chuka 안녕하십니까 A / C ko reopan karne ke liye kya karu & # 8230; & # 8230; & # 8230; & # 8230; & # 8230; 8230; & # 8230; & amp; 내 몰라. 8989000706.


내 직불 카드를 사용할 수 없으며 핀이 잘못되어 문제가 발생합니다. & # 8230; 고객 관리 번호에 연락 할 수 없습니다. 등록되었습니다. 병이 들었을 때 어머니를 업데이트 할 것입니다. num 9019987003 & # 8230; pls는 친절하게 필요성을 능가한다. & # 8230;


내 전화기 no.9909025199에서 AXIS BANK로부터 메시지를 받고 싶지 않습니다. S. S를 내 휴대폰 번호로 보내지 마십시오.


내 환불 참조 번호는 75260826320010114261636입니다.


내 휴대 전화 번호와 축계를 업데이트하고 싶습니다. 수행하는 방법?


내 고객 ID : 838629035.


1920 년 2016 년에 Rs 309 / -


어떻게 내 견해를 어긋나게하는지.


나는 신용 카드를 가져 가지 않고 청구서도 올 것이다.


당신은이 점에서 저를 trubleing하고 있습니다.


그것은 내 시간과 당신의 시간 낭비입니다.


이와 관련하여 명확히하십시오.


이것은 반환 문제에 관한 것입니다. 나는 2016 년 10 월 17 일에 Cello Novelty Big Cupboard-Brown을 예약했고, 2010 년 10 월 20 일에 나에게 배달되었습니다. 크기 문제로 인해 제품을 반납했습니다. 2016 년 10 월 25 일에 배달 소년이 수집 한 것입니다.


그러나 날짜가 지날 때까지 나는 나의 환불 돈을 얻지 않았다. ..e., Rs.3634 / -


내 SB 계정 세부 사항을 제공했지만 오늘까지 내 은행 계좌에 환불이 표시되지 않습니다.


처음에는 불필요한 일을 잘해야합니다.


나는 Churchgate Mumbai에 A / C를 저장하고 있습니다. & # 8221; 분기. 이전에 이것은 Salary A / c였습니다. 현재 a / c는로 변환됩니다.


정상 저장 A / C. 나는 당신의 규칙에 따라 최소 균형을 관리하고 나의 a / c에서 sms는 활동적이다. 나는 살아있다.


Bhopal (M. P.)에서이 회사는 Axis Sales and Securities Ltd & # 8221; 오늘 나는 bhopal (MP Nagar) 지점에 약간의 금액을 입금하러 갔다. 그런 다음 지점에있는 사람이이 / c가 동결이라고 말했고, a / c를 고정 해제하려면 & nbsp; Home Branch & # 8221; a / c를 고정 해제하는 데 시간이 걸립니다.


선생님, 제 질문은 당신이 내 a / c를 얼버무 리면 왜 당신이 나를 친밀하게하지 않는지입니다.


두 번째 iam은 bhopal에 살고 있고 & nbsp; & nbsp; & nbsp; & nbsp; & nbsp; & nbsp; & nbsp; & nbsp ;; Home Branch & # 8221;에 가지 않고 내 a / c를 고정 해제하는 절차는 무엇입니까? 이.


어떤 a / c를 동결시키고 고객을 친밀하게한다면 당신의 의무입니다. 몇 가지 내 질문 제발 회신 : -


(1) 은행에서 나의 a / c를 동결하는 이유.


(2) iam이 내 a / c를 6 개월에서 1yrs까지 작동시키지 않으면 non_Operative a / c로갑니다.


(3) iam이 1 년에서 2 년까지 내 a / c를 작동시키지 않으면 휴면 a / c로갑니다.


(4) 그런 다음 은행에서 내 a / c를 동결시키는 이유는 무엇입니까? 이 경우 iam은 금액을 입금하거나 인출 할 수 없습니다.


(5) 누가 뱅킹 규칙에 따라 a / c를 동결하도록 허가하고 있습니까?


(6)이 a / c는 지난 6 개월 이내에 운영되었습니다.


(7) a / c의 절차는 무엇입니까?


내 요청에 따라 제 a / c를 취소하십시오. a / c의 세부 사항은 다음과 같습니다.


A / C 아니요 & # 8211; 912010002433281.


지점 & # 8211; Churchgate, Mumbail (MH)


12, Moti Mahal, C 요새 부 1631 번.


친애하는 선생님, 어제 (24.11.16) 거기에 개인 대출을위한 축 은행 대출 deparment에서 전화가 발생했습니다. excutive가 문서를 수집하려고했으나 문서를 수집하지 못했습니다. 대부 제안은 2 일 동안 만, 접촉 : 9922734756이었다.


내 축 모바일 앱이 등록되지 않은 경우 우리는 많은 시간을 시도 했으므로 작은 전환을 확인해야합니다.


내 부하 9158583969.


어제 ATM 직불 카드를 분실했습니다. 은행에있는 무거운 서두 때문에 아무도는 나를 즐겁게하지 않는다. ATM 카드를 차단하는 방법을 안내해 줄 것을 요청하십시오.


Phraidabad 인도 대서양 횡단 보도 PhTpur chandela.


답장을 보내고 내 문제를 매우 시급합니다.


번호 9078792727을 등록하십시오.


22 : 11 : 2016에 계정을 만드는 것이 긴 하루였습니다. 아직 적용되지 않았으므로 아직 적용되지 않았습니다.


내 계정에 관한 SMS를 받고 있지 않습니다. 내 금액을 적립했거나 SMS를받지 못하여 금액을 인출 한 경우. 그래서 나는 당신이 내 문제를 해결하도록 요청한다. 나는 그것이 즉시 완료되기를 바란다.


불쌍한 서비스 & # 8230; Fatehpur shekhwati sikar rajasthan.


rangapara sonitpur assam에서 우리는 1 층에 땅을 놀라게하는 pls 접촉을위한 2000 sfeet를 놀라게했다.


나는 당신을 당신의 고객 배려에 연결하는 것을 시도하고있다. 그러나 당신의 어떠한 연결도 안한다, 그들은 5 분에서 15 분을 잡는다. 나는이 문제로 고통받으며, 당신의 서비스는 매우 나쁘다. 당신은 다시 전화 할 수 없다. 모든 고객이 문제를 겪고 있습니다. 회신을 부탁드립니다.


나는 계좌 개설 은행을 엽니 다. 6 월에 그들은 내 계좌를 열었고 아내는 모든 것을 말해주었습니다. 우리는 계좌를 개설했으나 오늘까지는 아무 것도받지 못했습니다. 저는 미국에 살고 있습니다. 많은 시간이지만 아무도 대답하지 않으려 고 노력합니다. khanna 펀 자브 지구 Ludhiana 나 자신의 이름을 Halp 나도 그의 이름 Karan 또한 구유 왜이 사람들이 한 달 후 당신이 모든 후추 그러나 모든 오늘 하루 11 월 30 일 귀하의 dabit 카드처럼 모든 것을받을 말해주지 이해 못해 아무것도 이것 좀 돌봐주세요.


나는 나의 dabit 카드 거래에 관하여 과거 3 일 동안 고객 배려를 접촉하는 것을 시도하고있다. 슬프게 아무 응답도 없다. 모든 시간. 나는 응답없이 무한히 기다린다. 나는 아주 화가 난다. 이것은 서비스이다. 당신은 고객에게 제공, 사람들은 오히려 계정을 철회합니다.


내 고객 ID는 005077443 & amp; 등록 된 휴대폰 번호는 +91 9031185799입니다.


나는 인터넷 뱅킹에 로그인 할 수 없기 때문에 제 문제를 최대한 빨리 해결하십시오. 고객 서비스를 요청합니다.


지난 2 시간 동안 전화 번호가 있지만 연결되지 않았습니다. 불행히도 저는 매우 당신의 봉사에 슬 m습니다.


내 고객 ID (848703783)가 사용 중지되었습니다. 로그인 할 수 없습니다. 지금은 먼저 다른 계좌에서이 계좌로 돈을 이체해야하고이 계좌에서 다른 계좌로 돈을 이체해야합니다. 이 거래는 2 일 이내에 완료되어야합니다. 제발 빨리 도와주세요.


어제부터 고객 관리에 도움을받지 못했습니다. 그러나 모두 헛된 것입니다. 가능한 빨리 도와주세요.


이번 달에 우리 나라에서 돈과 관련된 문제 때문에 급여가 연기됩니다. 5 개월 후 5 일 후에 대부 emi 금액 차변에 넣으라고 요청합니다 ..


내 대출 a / c 아니오 PPR085101281616.


월 단위로 매월 1 일에 정기 예치금을 납부합니다. 이번 12 월 1 일부터 12 월 20 일까지는 5000 원이고 다시는 02-12-2016 사이에 5,000 원을받습니다. 그들은 저축 은행의 저금 예금 계좌에 2 배의 금액을 적립했습니다. 2 일 근무일 내에 저축 예금 계좌로 이체하려면 5000 달러가 필요합니다. 나는 축 은행의 고객 관리부에 전화하려고했다. 항상 모든 회선이 통화 중이며 지점에 전화하려고했으나 통화를받지 않았습니다. 이게 뭐야? 아무런 반응이 없습니다. 나는 이것에 짜증이났다.


내 저축 : 912010043324775.


내 RD Ac : 916050012747246.


내 자아 Prajapati.


엑시스 은행과 계좌가 있다는 것을 당신에게 요청하고 싶습니다. 내 계좌 번호는 -915010052581920입니다.


날짜 : 2011 년 11 월 11 일 : 오후 3 시부 터 약 오후 4 시까 지 나는 froed no에서 cll을 얻었습니다. -08745937460 그러면 트랜잭션에 대한 otp를 받았습니다. 그런 다음 otp. then 계정에 Rs.8999 / - debit를 부여했습니다. 나는 A. division 경찰서에 대한 요청을 등록하고 또한 지점에 알려줍니다. pleaae는 내 계좌 세부 사항을 알려줍니다.


1. 트랜잭션 R을위한 OTP 및 OTP를 사용한 내 온라인 거래 내역. 11/2016의 달 동안.


2.i는 지사로부터 Rs.8999 / hold에 대한 메시지를받습니다.


3. 계정에 8999 / transfer 계정에 대한 세부 정보 나 no. account 계정과 같은 모든 세부 정보를 제공하십시오.


4.as마다 내가 10 Rs에 대한 OTP를 gerting 알고있다. 그렇다면 나의 8999 / - 를 어떻게 인출 할 것인가.


제발 범죄 현장에서 사건을 등록하고 싶습니다.


그러니 제발 .. 필요해.


가능한 한 빨리 답장 해주세요.


내 편에서의 모든 evedence를 원한다면 나는 선물 할 준비가되어있다 ..


thx 및 안부.


축 은행 직불 카드를 통해 Flipkart 온라인 구매시 10 % 할인에 관한 SMS를 받았습니다. 나는 1 모바일 가치 INR 7590을 구입했다. 그러나 불행히도, 나는 어떤 할인도받지 못했다. 내 계정에 10 %의 현금을 돌려 주어야합니다.


나는 지난 3 일 동안 고객 관리 번호에 연락하려고 노력하고 있으며 30 분 정도 대기하고 있습니다. 아무도 전화를받지 않습니다 !! 이것은 우습다. Axis Bank의 끔찍한 경험.


Axis 은행 계좌에서 돈을 이체하려고합니다. Netsecure에 등록하려고 할 때 세션이 잘못되었습니다. 즉시 전화로 도움이 필요합니다 !! 이 문제를 관련 기관에 이관하십시오.


고객을 대하는 방식에 완전히 실망했습니다!


친애하는 선생님이 내 직불 카드 핀이 작동하지 않아서 pl가 내가하는 일을 제안하니?


Behalf의 Axis Bank of Manton Branch는 학교 수수료 i. r.의 입금과 관련된 03.12.2016에 no. (029555)의 Kolkata High Court SPB Branch의 SBI 수표를 수락하기를 거부했습니다. 영형. 내 딸, Isika Mandal. 지부 관리자는 학교 당국의 지시에 따라 그렇게 했음에도 불구하고 SHAW PUBLIC SCHOOL에서 발행 한 지시 사항을 보여주지 못했다고 말했습니다. 그날 학교는 문을 닫았습니다. 그래서 나는 오늘 학교에 갔고 (05.12.2016)이 문제에 대한 설명을 요청했다. 학교는 수표를 수락 할 것인지 여부를 결정할 때 은행에 달려 있으며이 문제에 대해서는 아무런 관련이 없다고 단호하게 말했다. 은행의 통고를 받았을 때 관련 당국자는 저와 잘못 행동했고 수수료 금액을 현금으로 예치하도록 강요했습니다.


내 계정 번호 909010043612337은 블록 plz를 해결합니다.


어제 Flipkart에서 Tab (Micromax) 4999 INR을 구입했습니다. 금액이 내 계좌에서 인출되었지만 주문이 실패했습니다. 그리고 오늘 아침에 나는 마사지를 받았다.


(귀하의 a / c 7 ****은 Reversed INR 4999.00입니다. 07-12-2016 18:47:49 A / C Bal은 INR 0.00입니다. 정보 : PUR / Flipkart APIN / Chennai // Seq No 634230018065)


그러나 금액 (4999 INR)은 제 엑시스 은행의 신용이 아닙니다. 플립 카트 (Flipkart)는 & # 8220; 귀하의 은행 계좌로 연락하여 & # 8221;


왜 직불 카드가 막혔 는가? 나는 카드를 더 교환 할 필요가 없으며 핀을 잘못주지는 못한다. 하지만 왜 카드가 막히는 지 이유는 없다.


친애하는 선생님, 축축한 정액 급여 구좌를 저축 은행에 가지고 있습니다. 제 문제는 제 수표 책이 10 장이었지만 지금은 제가 사용하고 있습니다. 하지만 지금은 축 지점 근처에서 수표 책 부족으로 인해 직면하고 있습니다. 나는 그들이 여러 번 따라 왔던 SMS 절차에 의해 책이 올 것이라는 말을 들었지만 회신은 나에게 없었다.


Pls는 그것이 나를 위해 긴급하기 때문에 나는 수표 책을 어떻게 얻을 수 있는지 제안한다.


Shesh Nath Upadhyay.


저는 2016 년 11 월 2 일에 축 은행에서 연봉을 받았습니다. 하지만 여전히 활성화되지 않았습니다. 매일 acc를 열기 위해 도움을 준 축 은행 직원에게 계속 전화를 걸어 왔지만 acc 활성화에 대한 응답은 없습니다. 이 축 은행에 완전히 실망했다.


귀하의 고객 관리는 정말 끔찍합니다. 나는 어제부터 응답하지 않고 도달하려고 노력 해왔다.


반환 된 수표에 대한 정보를 얻기위한 ID.


이것은 뱅크 측의 기술적 인 이유로 Axis Bank netbanking을 통해 Airtel 계좌를 재충전하지 못했음에 대한 불만입니다. 은행 가이드 라인에 따라 2 시간 이내에 금액을 재 게시하지만 현재 5 시간이 완료되었으므로 이제는 5 시간이 완료되었습니다. 필요한만큼 금액을 환불하십시오. .


자세한 내용은 아래에 나와 있습니다.


12/13/2016 모바일 : 선불 충전.


2016 년 12 월 13 일에 실패했습니다.


죄송합니다.


Rs의 온라인 재충전. Airtel 모바일 용 121.00 9650131599 지불에 실패했습니다.


아래 이유로 인해 은행에서 거부했습니다.


카드 / 계정 세부 정보가 입력되었습니다.


계정의 잔액


기술적 인 문제로 귀하의 계좌에서 금액이 공제되는 경우 재발행을 시도합니다.


2 시간 이내. 그렇지 않으면 금액이 환불됩니다.


일. 불편 함을 후회합니다.


1GB 3G / 4G 데이터 가져 오기 및 다음 6 개월 동안 Rs498 충전시 28 일 동안 유효한 1GB 3G / 4G 데이터를 가져옵니다.


모바일 : 선불 충전.


Hypercity 2500abov 구매시 10 월 한 달 동안 현금을받지 못했지만 5 %의 현금을 받았지만 pls 수표 & amp; 되돌릴.


신용 카드에 문제가 있습니다. PLZ가 전화를 걸어 내 질문을 전달합니다. & # 8230; & # 8230;


제 이름은 파완 쿠마입니다. 나는 5th dec에 나의 수표 책을 적용했다. 그러나 고객 지원이 어떤 응답이라도 etake하지 않고있는 것을 얻지 않는다. 치어 리더없이 나는 무기력하다. 저는 돈이 필요합니다. & # 8217; 긴급합니다.


plz이 그렇지 않으면 적절한 대응을 취합니다. 나는 당신의 상급 당국과 이야기 할 것입니다.


내 acc 없습니다 - 915010045913419.


축 은행 신용 카드 및 직불 카드에서 국제 거래를 활성화하는 절차를 알고 싶습니다.


단순 카드 카드는 바 카드 카드를 지불 할 수 없습니다. NEW DEHLI 제국 / Seq No633812794027 및 Mart / seq no 633713706027은 단순한 계좌 이체 환불입니다.


내 자기 Rajesh 쿠마 나는 11 월 16 일에 내 대출 A / C PPR005601498224를 삭제했지만 EMI는 여전히 나의 a / c에서 공제됩니다.


pls. 대출을 닫고 & amp; 내 공제 금액을 환불합니다.


단순한 계정은 2000 년에 끝났습니다. 데이비드 huye hai jo ki 단순한 dwara nahi kiya gaya hai me aap ke 고객 관리 no pe 전화 laga raha hu 파 aap ke 고객 care pe 전화 참석 nahi 자동차 rahe hai.


안녕하세요, 저는 마타 차난 데비 병원 근처 A-3 블록 축 은행에서 수표를 내 렸습니다. 4 일 전에는 내 급여 수표 였지만 계좌에 이체 된 금액이 없습니다. & # 8230; 전화 나 정보를받지 못했습니다. 은행으로부터도. & # 8230; 나는 그것이 완료되지 않은 이유에 대해 걱정하고 있습니다.


Axis 은행에서 신용 카드 번호 xxxxxxxxxxxxx9852를 발급하고 직불 요금제에 대한 안내문을 보내는 Google 모바일에서 마사지를 보니 놀랍습니다. 575, 이제 문제는 축 은행이 우리가 신용 카드를 얻기 위해 한 번도 신청하지 않은 루피 액의 합계액을 지불하기 위해 마사지를 보냈다는 것입니다. 신청을하지 않고서도 가능할 것입니다. 은행 발행 신용 카드 및 고객 계정에 대한 공제액을 계산합니다.


이것은 괴롭힘과 혼란의 증가의 한 유형입니다,


문제를 심각하게 조사하십시오. & amp; 장래에 그런 타입의 마사지를 떨어 뜨리는 것을 멈추십시오.


나는 한 사람에게 수표를 발행했다. 그러나 나는 AXIS 은행 사무원이 NOHAR IFSC - UTIB0001252 MISBEHAVE에 너무 놀랐다. 나는 고객 관리에 의해 열중하고 싶었지만 연락을 할 수 없었습니다.


고객을 대하는 방식에 실망합니다. 문제를 진지하게 조사하십시오.


나는 한 달에 동의 할 수 있지만 매일 같은 메시지를 받는다는 것은 충격적이며 이틀 동안 172 시간이 내 계좌에서 공제되고 총 344 명이 공제됨을 내 계좌에서 172rs를 인출하는 메시지를 받고 있습니다.


친절하게 이것을 들여다보고 그런 메시지를 보내지 마라.


날짜 : Thu, 2016 년 12 월 22 일 16:48:43 +0530.


제목 : 선취 특권을 제거하십시오.


내 계좌는 내가 승인하지 않은 분쟁 된 거래에 대해 Rs 7848에 담보되어 있습니다. 선취 특권을 철회하고 의무를 지우십시오.


A / C 번호는 915010043897737이고 계정 이름은 CHETAN AMBALAL SHAH입니다.


신속한 송금은 축 은행을 얼마나 오래 걸립니다.


우리가 고객 관리에 연결할 수있는 유효한 번호를 업데이 트하는 축 은행에 내 겸손한 요청 .. 많은 시간을 호출하려고했지만 모든 통화가 끊긴 전화. 그래서 내 의견은 여기에있다. 나는 저녁 시간에 & # 8230; 20/12/2016에 Reliance 쇼핑몰에서 나의 계산서를 지불했다. 금액은 1980 년 이었지만 제 계산서는 3 번이나 줄었습니다 .. 그리고 저는 신뢰 쇼핑몰에 불만을 제기하여 저의 잔액 3960을 돌려주었습니다. 오늘 그들은 저에게 제 잔액을 대체하겠다고 말했지만 제 계좌에는 아직도 돈을받지 못했습니다. 그래서, 나는 나의 균형을 곧 다시 원한다는 나의 요구 & # 8230;


나는 델리에서 karan,


크리슈나 나갈 델리 지점의 축 은행에서 30 ~ 50 개의 계좌를 운영하고 있습니다.


우리는 4 EDC 기계, POS 기계 고객의 지불을 위해, 우리가 매일 우리의 4 지불 판매에 대한 우리의 EDC 기계, 포스 기계를 제공하시기 바랍니다 krishna nagar 지점에 요청하는 POS 기계를 원하지만 그들은 우리가 우리가 요청하시기 바랍니다 만족하시기 바랍니다 4 개의 EDC 기계, POS 기계를 제공하십시오.


내 연락처 9958777015.


이 고객 불만을 해결하십시오.


시간이 지날 때까지 내 신용 카드를 찾지 못했습니다.


Hi My Current account opening is still in Pending from last 22 days, from Shastri Nagar, Thane west Maharastra, Name Bookmyo, please hurry up.


If we take personal Loan we should take Life insurance. Why insurance is complosary ?.We have other insurance like LIC . It makes us extra cost and burden. You should make it option.


A. T.M. card new rapidly (bolk)


I have axis net banking and I recharge 202 …but not done recharge and Balance deduct in my acount…..plese u have number in nri people then leave number.


I Am Nishikant Parashar.


I Submitted A Cheque Last Week.


But It Is Not Credit In My Account Can You Send Me Details.


Dear sir good morning,


Today morning I talked to ur customer care about credit card transaction but he talked me roughly lagauge this is not good pls take necessary action. i talked 9754869595 mobile number.


Mera Account block ho gya h.


Mujhe account chalu krna h.


I m hv ing saving a/c 125010100065414)at Dombivli east branch n now I would like to shift my a/c to kalyan west murbad road branch of axix bank (IFSC 574).pl do the needful.


I applied for a current account at Axis bank karnal I in December 2016 and completed all formalities. Cheque worth 11000given which was debited from my account on 16 Dec 16. But still the account has not been activated. If bank is not in position to open new account they should refund my money.


I am having this Forex account No. 53406017 in your Tirupati branch. Without any information they have deducted 5 USD from my forex account STATING THAT ” Your a/c 53406017 is debited USD 5 on 2016-12-31 A/c balance is USD 19.06 Info: Inactivityh Fee for Q3 FY17 ” your told that if I keep 20 USD, account will be continued and nothing will be charged. Hence, continuing for last two years. Please credit this deducted 5 USD immediately under intimation to me. Hope You will not allow me to complaint to Nodal officer, Principle Nodal Officer and.


This is for your information that I have purchased a Mobile Phone for Rs.9400/- on 01-01-2017 against my Debit Card but unfortunately my account has been debited twice on 02-01-2017. I enquire with the store from where I have purchased the Mobile & they informed me over mail that only Rs.9400/- has been credited to their account. So I would request you to kindly look into the matter on urgent basis & credit the amount of Rs.9400/- in my account.


I have also called your Customer Care Number several times but it was engaged all time.


Saving A/c No. 017010100102872 with Axis Bank ltd, Kankurgachi branch, Kolkata-700 054.


I want to let me know, How much time required to open saving account in the axis bank?


Since we have already given all the required all the document with check at 31 Dec 2016 but till date.


axis bank not open my account till date .


I am NOORJAN I have been trying to reach out the c. c number from last 30 min but no response from your side…..this is ridiculas. ..


plese close my account ,


for this matter i go every day but not have result.


plese do some thing.


other wise i go cansumer cort.


I will like to inform you that i have salary ACC. in axis bank and i have Rs.2000 BL in my ACC. and they deposited Rs.6000 on 27/12/2016 (Tuesday) and I try to withdraw a cash from SBI ATM On 7/01/2017(Saturday)and i swipe twice first Rs.4500 and second time i swiped Rs.4000.But their was no cash in ATM But they Deducted Rs.4000. now i have Rs.3993.I have already put mail earlier also on (9/01/2017).


And our company they deposited again Rs.3000 on 11/01/2017(Wednesday) in my ACC. and Total amount shall be Rs.11000.But i have withdrawn Rs.4000 on 12/01/2017(Thursday)So the total Amount shall be Rs.7000.But now i have only Rs.2993.


Still i didn’t get Rs.4000 in my ACC. and even i didn’t get a call from customer care till now.


So, I request you all please do the needful ASAP i will be very happy for your good service.


Indra Nagar branch.


Hi i am complaint for the your staff because they are call me and threading me on behalf of Mr. Ashok Sharma, who are ashok i don’t know, she calling me he have given my number and today threading me because i am belong to Nepanagar (MP) and he also belong to Nepanagar, I have left to this time since 1994 (22 Years) and Town population approx 1 lakh, so how i am know each and every people. So please treat your staff, because girls staff call me and she threading me and i am patiently listen otherwise i am giving good answer, i am mention your no. which is calling me (02262354762). Please understand your staff how to behavior like that, because you are giving him loan i am not taking u. Please reply also.


Ticket No 10159195 issued on 06 Jan hasnt been serviced till now by Axis Bank. also I am getting a Funny Message on their Toll Free Number (1800 233 5577) that the number is busy on another call…………..


Dear sir i want to give my house to bank for rent i have 3000 sqr feet area on chopan obra main road obra distt. Sonebhadra (up) please contect satwndra patel mob. no. 9721818750 on for any queries.


very chip service.


सरजी नमस्कार में रमेशचंद्र सोनी tid नंबर 11203790 है और कंपनी नाम S R GEMS AND JEWELLARY है पीछले कुछ समय से आप से जुड़ा हूँ.


मगर आपके यहाँ से सर्विस बराबर नही मिल रही है पेपर रोल केलिये कई बार फोन किया कई बार रिकवेस्ट भेजी मगर कोई लाभ नही मिला


अगर पेपर रोल नही भेज सकते तो कार्ड सिओब मसीन किस काम की क्यू किसी को उलझाने के काम करतेहो नाम बड़े दर्सन छोटे ऐसा क्यों होरहा है.


अति सिघर इस समस्या का समाधन करनेका कस्ट करे ताकि आपके और हमारे बीचा का वेव्हार बना रहे.


मोबाईल नम्बर, 9461602478.


I got call from Axis Bank Regarding Personal Loan, I Accepted and Submitted all the Document and it has been Sanctioned. My application No.5916560 for 36 month EMI.


But Now the Issue is Today I got SMS Your First Month EMI Due on FEB 10 2017. But Still I didn’t credit your amount my Account Already, the EMI Started.


For First EMI Is Debited for 9-10days, it is not fine. then I try to contact your Axis Bank loan personal +918095702614 her no. is Diverted this is the way your persons are working . I don’t want your loan just cancel my loan.


AND VERY IMPORTANT AM NOT RESPONCABLE AND AM NOT GOING TO GIVE ANY CANCELLATION CHARGE I DON’T WANT YOUR AMOUNT. AND I WILL GOING TO GIVE COMPLIANT AGAINT YOUR BANK TO RBI AND ASWELL AS TO CUSUMERCARE COURT.


Hamara a/c vasant kung m h.


Jb note bandi huei h tab SE humara a/c band ho gaya h humare a/c SE na cardit kr pa RHA hu aur na hi dabit kr RHA hu Hume bhut problem ho RHA h.


My customer ID is 842506098. My net banking is not working . Please do needful.


Dear Sir / Madam,


My Saving A/c No. is 916010050578037.


I applied for a Saving account at Axis bank, Kharsia in November 5 2016 and I completed all formalities. And i deposit 5600 for account opening at that same day. I used that Account For My Salary account & Two Month salary(42500) credited in that account. But still the account has not been activated. They shoud not take a action for that.


I am fully Disappointed with Ur Bad & slow Action.


Pls take a needful action & activate my action.


(My A/c No. in AXIS Bank is 916010050578037.


Mobile Phone No. (91) 9575302519.


sir, my account number is=915020048003565.


account name is My partner i close my account three month ago but i don”t receive my close amount D. D,bank employ are not response for me ,


my contact me now.


My credit card date is expired and new card is going to my old address and returned. How to get it in new address.


Card No:4111 4600 0084 9269.


I am subhash Singh.


My CREDIT CARD bill was.


I paid on 6 Feb - 2830 RS and 200 Rs.


this is the total amount – 3030Rs .


Then why your service executive calling for 165 RS need more to the bill of last month…


And send proper information..


Check this attachment..


my ID is not registered but my SB account is hacked and fraudulent several transactions are taken place I am out of India and even though I am sending s to customer care of axis, no response is made since no registered id. even my registered mobile is also not operative because I am out of India.


pl guide how to register id in this situation to convey to axis bank my grievances.


Sir mere gift card Ka msg aaya he.


Jisme likha ki aapko 14000 Ka balance mila.


He bt muje pta nahi ye kiske pass he.


So plz Sir help me.


Jakhar paint colour material.


I want to complain about wrost service of the axis bank jhalawar rajasthan…today i went to axis bank jhalawar branch 1.10 pm the gaurd told me its lunch time then i come back to home and again i went to the bank on 3.15 the guard told me the bank closed now come tomorrow that time the behavior of guard was very bad. i want to know according to RBI guidline what is the branch closing time of axis bank jhalawar. According to my knowledge its compulsory for all banks and branches to follow the RBI guideline then the axis bank jhalawar why not following banking time according to RBI…kindly lodge my complaint against bank manager and guard.


Mohammed juned shaikh.


Mob. No. 8058184388.


my net banking is not working .. customer id.867726326 . Invalid User Credentials.


I wish to inform you that iam holding an account in your branch. Today when iam transacting my account I came to know that a sum of Rs 13500 has been deducted from my account without my consent. I want to know that for what reason the deductions has been made without my permission.


Kindly help me out this unfair amount without any intimation your are not authorise to debite the amt from my saving ac.


Asap I need revert on my id [ protected]


I am Alpesh Gohil, holding a credit card number 5241780003495921 since many years.


I have applied to cancel this credit to your branch on the address given below in March – 2016.


Vardhaman Complex, Opp G. E. B, Near Pizza Hut, Race Course Circle North, Vadodara, Gujarat 390007.


In the matter, I wish to inform you that after filing proper application to discontinue the credit card, still I am getting the invoice of the same and the annual fee is being charged to me.


As, I had applied and discontinued the card in March – 2016, and also there was no dues pending at time of application, any type of charges are not leviable on the card.


I hence reuqest you to please look in to the matter and again request you to please waive off all charges and please do not send me any invoices.


Name : Alpesh Narsinhbhai Gohil.


mobile no. 9898831699.


credit card no. 5241780003495921.


I have a plot in KANPUR and I am interested in renting my land for your bank institution so I request you to please let me know of you are interested. Location of my plot is Naubasta Kanpur city.


last 2 year I am get wrong statement even many times complaint to Branch, but there is no correction/response form the axis bank, can’t trust on this bank.


I am regular customer for axis bank of Gwalior M. P. I am use Debit card for Atm. My account in dedected mony and not recover my money. So please give me solution. I hope you give me solution fast.


It is with deep regrets that I have to bring to your notice absolute lack of service in your branch.


I am a client of your bank for the past … years (mention duration) and hold a Saving Account. I wish to bring to your notice that an amount of 700/- has been deducted from my bank account twice without my consent and acknowledgement as a bounce check amount to Bajaj Capital Finance. This is completely unjustified and unlawful to make my account access and allow anyone to take money from my account.


I have already clear all my dues to Bajaj Finance so how come the bounce check charges occur. Same thing i have already explained to Bajaj Finance and they are denyingto receive any bounce check amount .


Is this the service that a customer holds account you with.


Kindly have this instruction implemented with immediate effect and refund my complete 1400/- amount back into my account as am not going to suffer for your mistakes. Also please ensure that no liability of such transaction henceforth comes over me.


Kindly replt at the earliest or can reach me on (9212153180)


my loan - PP0030100071660 Settlement done and i got the letter also but sir need NOC from bank so kindly do the needful for the same.


if any please contact me on (9737824824)


GOVINDARAJ T Customer ID: 857740547.


Account No. 915010025580563 –


Lien Amount : 356.60 .


Break-up of consolidated charges for( Feb – 2017 ) for Account Number : 915010025580563 3 Sr. No. Type of Fee Amount Additional Information 1 Monthly Service Fee 250 The fees above may have elements of previously unrecovered charges/fees. Service tax is excluded .


​WHAT IS THIS . HOW YOU CONVERT MY SALARY ACCOUNT TO REGULAY ACCOUNT. WHAT RIGHTS YOU HAVE. TOTALLY WRONG.


SHOULD I TAKE ANY ACTION REGARDING THIS LAWFULLY. YOU ARE USING MY NAME WITH OUT MY PERMISSION . HOW. ​


​I LEFT VSB ENGINEERING COLLEGE LAST FEBRUARY 2016. MY SALARY IS NOT COMING TO YOUR BANK SALARY ACCOUNT. I AM NO MORE CUSTOMER​.


DO NOT DISTURB ME . REMOVE MY ACCOUNT IMMEDIATELY.


Professor in EEE.


Today i was trying to withdraw money 5000 from ICICI bank atm in delhi to buy something and amt is deducted from my account but i did not receive money from atm. please check and refund my money because i have urgent required. I have to attend wedding in my family. If my money is not get refund today my account then i will do fir against axis bank.


Customer id 844064195.


Name parmanand rajbhar.


Dear sir i maintain account your branch last 6 years at avadi branch in chennai. recently I applied for credit card via mobile banking. They contact me for collecting and asked my detail and profession. i said my police job. after they said we don’t issue credit card for police persons. Why sir what reason sir.


Sir. there at Goroimari kamrup assam. n. eed a branch. there are many govt office ie circle office. Block office police out post Ptrl pump. college. many private sector organisations and schools. BDO OFFICE and also a very good business place.


so we kindly request you to look up the matter and take necessary action regarding this matter .


I am having axis Bank account and for the same account 2 debit card has been issued and bank charge me charges as annual fees. I am trying to reach axis bank customer care id but it gets bounce back and shows message could not be deliver to recipient.


There is no help from Axis bank really frustrated with service.


Dear Staff ( Axis Bank In India )


My name Sandeep mishra & your Faud employee of HDFC Bank or now she is join Axis Bank Her name ARCHANA MISHRA branch - GROUND FLOOR, UNIT NO. G-21, G-22, G-23 & G-24,SECTOR 49 & 50, ROSEWOOD CITY, EROS CITY SQUARE, GURGAON, HARYANA, PIN 122001, Archana Mishra She is my wife but last almost 2 year she is not staying with me and now she file a divorced case after 2 years when think was settled but i will tell u her whole story for this job selection her jiju working in hdfc bank that time or refer to her for this job & ask me for this selection you have to pay me 70 k amount that time i said no i don’t want to give you sach amount but my wife Archana mishra take funds to me for some personal use, i know you cant belive on words or mail so i can tell u her most fraud certificate she have fraud certificate of experience or MBA , you check from internet or find there is no collage , she pay the amount for this certificate for some body in her family and i have proper mail from her personal id. Now her jiju Mr Aksey Tiwari join Kotak mahendra bank and quit HDFC bank. I want to suggest you to please issue a letter to him regarding this fraud, then file a complaint against her to the police department and then you issue him a chargesheet, and conduct domestic enquiry in respect of the charges levelled again her and arrange the proof regard the fraud in support of the charges levelled against her She dont have any exp in banks or she worked with water testing department be four this job but her jiju say give me money i can settled by hr department in gurgaon haryana please help me out for this thing or i can show all prof.


NAME – ARCHANA MISHRA.


WORKING BRANCH – GROUND FLOOR, UNIT NO. G-21, G-22, G-23 & G-24,SECTOR 49 & 50, ROSEWOOD CITY, EROS CITY SQUARE, GURGAON, HARYANA, PIN 122001.


ARCHANA MISHRA MOBILE NUMBER – +919999125265.


If you need any other clarification in this regard, you are most welcome.


dear sir/madam, this is the reminder after 1 year. Please solve my problem, this is long time no action on it.


My axis bank account no is 912010060715679. i registered a complaint against money loss from my account this is the matter of atm problem that is not done by me. i registered a complaint on 6/4/16 and the reff. no is 1604-006803.


after this i registered the same complaint again on 13/4/16 and the reff. no is 1604-017850. so dear sir/madam, please give the right solution for this prob. and give back my money. i am the valuable customer of your bank.


I didn’t supposed that this kind of shameless thing will be held in Axis bank.


so please give me a right reply for this as soon as possible.


Mb. no.- 9953919316.


My self Ajay Nath Pandey having account no. 915010002469485 in Phillaur Branch, I withdraw cash from Grahak seva kendra through Aadhar card but transaction is failed & my account is debited with 170 Rs. Pl. check & refund it.


Ajay nath pandey.


I m trying to you people through mail and and phone number and I m receiving axis denied. If you maintain such pathetic procedure to contact you Axis people.


I have issue with transaction where money havent been credited into my account . I regretting that I m a part of Axis bank customer. A/c no 4173490000129334.


please give reply to.


sir, i am a savings a/c holder, this a/c was my salary a/c, but i have resigned(leave)the job, and join another company, which is far away from my bank location, i am unable to operat my a/c and am not able to maintan minimum balace due to my poor economical condition. so l need to close my account as early as possible, my account no 084010100301084,please guide me through my mail [ protected] . or 8420747525.


what is thhe hell you dont have online cusotmer care and atleast phone is not wokring..it wont connect what the heck..


My 1st ECS Vishweshwar Bank (10 April 2017-Rs1500) was laps due to insufficient funds,


then again my 2nd ECS Vishweshwar Bank (10 May 2017-Rs1500) is laps due to insufficient fund.


My question is that when my 1st ECS laps due to insufficient funds.


the Bank required deducting penalty charges Rs 350 (with service tax) at that time in April 2017 month.


so I alert for next ECS & will be prepaire fund for next ECS.


but why Bank has deducted 1st & 2nd ECS penalty charges both (with service tax) in.


20 May 2017 which Rs350 + Rs750 deducted.


Bank can alert me ? at 1st ECS.


Bank can phone me?


My requirment & complaint is that refund my 2nd ECS penalty charges with service tax Rs 750.


& amp; also I complaint at top management of the Bank.


Refund my 2nd ECS penalty charges with service tax Rs 750.


A/c no - 103010100196109.


Respected sir , I am Rahmat e khuda from vill-habishpur , po-chatra , ps-murarai , dist-birbhum , west bengal . In our locality only state bank of india and paschim banga gramin bank is doing business . No any other bank has not reached yet . We are in the Jharkhand border area. There are many remote villages here. It is my request to open your branch here . I have a house in the main road . So if you are interested you can open here in rent. Thanks . My contact no-9593530827 / 8001607464 .


Rgarding reference num 31578951.


i’m facing a lot of pro from fist day from opening of my prime account..


first from your side my mobile num is updated wrong due to which i dont get any msg fro ur side.


i contacted branch on 29.05.2017 they filled new KYC form for mobile update n told me they need 24 hrs to update..


on 2.06.2017 i again contact to branch they assure me its updated in that working hour but not updated..


again on 3.06.17 i again contacted branch ny basies n assure me they resend my kyu with priority n updated by 12.00 pm…n give me a ref num 31578951 n told me if not happen contact to customer care.


main pro is that its my new account i dont get my debit card pin..n for generate pin online need net bank activate n again to activate net banking need updated mobile num..


plz take my case priority.


Hi, good morning, myself shabir basha from chennai, i have axis bank savings account and fixed deposit, past 12 days back i have applied axis bank credit card. and same day your people r collect my all documents also. and when i applied that card that time they r told to me sir within 2 days you r receiving reference number from axis bank, till today 13 days gone. till now iam not received any reference number or any call from axis bank related my credit card, and so many time i call to that tele caller and that documents collection guy both r not responding my call…..so i need status of my credit application, this type of response your people giving to me means iam going to closed my saving account and fixed deposit also….and i need status of my credit card applications…..


Name : Shabir Basha k.


Please Clear My suspense ac quarry list For Sun Refrigeration ..


5 Time Visit At Your Branch, But No Responsible mr Ravi Sir & Malay Sir .


please reply as soon as possible.


My Fast Mail Date. 27/2/2017 Not but there is no any responses for your And .


My 2/nd Mail Date. 13/4/2017 Not but there is no any responses for your And .


From last 3 to 4 months I am trying to maintain the balance in my account (Customer ID 003168597). but bank is continuously deducting money by mentioning consolidated charges or service charges etc..


From last 4 months, 1136.74 rupees deducted.


balance maintained till the deduction is continuous.


You are just collecting money from people. if bank want donation lets collect from some industrialist, don’t take from common man.


Axis bank deductions.


18-03-2017 Service Tax 15.00% on Charge 52.5.


18-03-2017 Consolidated Charges for A/c 350.


15.04.2017 Service Tax 15.00% on Charge 32.48.


15.04.2017 Consolidated Charges for A/c 216.5.


20.05.2017 Service Tax 15.00% on Charge 10.79.


20.05.2017 Consolidated Charges for A/c 71.97.


22.05.2017 balance maintained 5000 rs.


17-06-2017 Service Tax 15.00% on Charge 350.


17-06-2017 Consolidated Charges for A/c 52.5.


I am facing issue 7 to 8 days . 10-June 20167 at 2.45 PM. my account(Account No.: 910010041409896) automatically deducted 2000 Rs. to leave of HDFC ATM Bank.


Mayur Vihar phase 3 New Delhi 11096 . any technical issue transaction has been failed . I am already raised service request no 1706024343 please earliest resolved of my issue and amount will be refund .


Virendra Kumar Gupta.


Hello Sir I Manoj Singh From Dehradun Uttarakhand India.


sir i applied for Axis Bank But My Joining Letter Has Not Reached Yet, While I Have Completed All The Processes.


And When I call the Bankers, They Do Not Receive My Call And If You Ever Do, They Will Say That It Will Happen In A While And It Has Been More Than A Week. But I have Not Received My Joining Letter Yet.


Now Tell Me What Should I Do.


Please Accept My Joining Letter As Soon As Possible.


The Branch Manager,


Subject - No cash withdrawal after transaction.


I am customer of your bank & my saving bank account in your branch having A/c No-039010100536974.I have used my ATM card for withdraw Rs2000/- amount in ICICI Bank ATM , Centre Market, Sector-1,Near Ram Mandir, Bokaro Steel City, Dist-Bokaro , Jharkhand-827001, Date-05/07/2017. After processing , the m/c is showing transaction has completed but physically I have not received my amount.


Request to you, please reverse my amount Rs 2000/ in my A/c.


For this work I shall be grateful to you.


Branch-Axis Bank Ltd.


When i goes to axis bank ATM for cash withdrowl date as on 01.074.2017. During cash counting by ATM power cut off and i have not receive amount physically. But amount is dedicted. Kindly check and return balance in my account.


ATm name - axis bank, branch bagaha.


CUSTOMER ID – 115025787.


SB AC NO.- 115010100219051.


Ecs has been debited to my Account on 11.07.2017 of Rs.2000/- (Two Thousand), but not recd by HDFC Fund.


I have check with HDF MF but they have confirmed non receipt of Money.


Need your help to look into Matter, & either return back or pay to HDFC FUND as mandated.


I have also attached my Statement for that Period below.


I wanted to know if axis bank would provide any details about the customers account or transactions to any other banks or vendor or company. i. e balance, from where the money is credited etc.


Dear bank , Date 24.7.2k17 i have deposited 12000 in axis bank ATM machine phase 7 mohali but it was not credited in my account it has shown NOTES LEFT BEHIND. Notes were retracted my account no. Is 914010028344507 kindly credit rhe amount to my account . And one more thing the staff of phase 7 is very bad in dealing they are harrace this is not professional attitude. i need payment urgently but they don’t co-operate with us and behave redicously and also bank manager was not there at that time . I have no time to waste here h time to waste here. staff are only fooling us even manager did’t pick any call and i decided to close my account just because of this problem. WORST EXPERIENCE OF LIFE WITH AXIS BANK. Operational manager TRIPTI was misbehaving with us.


I MR J H MODI ON BEHALF OF MY BROTHER MR SHAILESH H MODI BEG TO STATE THAT WE POSSESS OUR BANK ACCOUNT WITH AXIS BANK HERE AT PATAN PIN 384265 IN GUJARAT STATE..


DETAILS ARE AS UNDER.


NAME: SHAILESH HIMMATLALMODI (HUF)


SAVING A/C NO 247010100041946.


CURRENT A/C NO. XXXXXXX571712.


IN THE BOTH ACCOUNTS WE HOLD WORTH RS.813000/- AND RS.2301800/- RESPECTIVELY. AT PRESENT THERE ARE NO USAGE OF MY FUND FROM BOTH THE ACCOUNTS BY US.


AS THERE ARE SOME BANK CHARGES LEVIED BY THE BANK DIRECTLY AND CERTAIN AMOUNT IS DEBITED FROM OUR BOTH THE ACCOUNTS BY MEANS OF BANK CHARGES.


IN THIS REGARDS I MR MODI HERE AT PATAN MEET TO BANK OFFICERS AND STATED MY DETAILS TO THEM ON ABOUT 11/07/2017. THE BANK OFFICERS HERE AT PATAN HAVE CONFIRMED ME TO GIVE AN APPLICATION CONCERN THE MATTER AND THEY WOULD LIKE TO WAVE THE BANK CHARGES WHICH LEVIED UNNECESSARY.


AS 15 DAYS PASSES AND NO RESULT REFLECT TO MY BOTH ABOVE ACCOUNT, HENCE IT IS MY DUTY TO REALIZE YOUR HONOR’S TO DO NEEDFUL CONCERN THE MATTER AND WAVE THE BANK CHARGES FROM MY ABOVE ACCOUNTS WHICH LEVIED UNNECESSARY,


THERE ARE SIMPLE LOGIC THAT TOTAL OF MY FUND WORTH RS.31.00 LAC BANK HAS POTENTIALITY TO EARN RS.31000 P. M.HENCE IT IS NOT REQUIRED AT YOUR ENDS TO LEVIED THE BANK CHARGES TO MY BOTH ACCOUNTS AND IT IS RS.400.00 P. M WHICH ARE BIG ONE FOR ME.


SIR THIS IS MY REQUEST TO WAVE THE CHARGES AND REFLECT CREDIT TO MY ACCOUNTS AND OBLIGE PL.


LOOKING FORWARD TO YOUR ESTEEMED COOPERATION.


THANKING IN ANTICIPATION.


axis banks atm are only using for 0 balance account becoz if we withdraw 2000 then they give 500 only.


waki complain kro to mil jaye ghaa.


akis bank ka nya drama.


I SB A/C holder 912010009140865,Customer ID 843114171 , having account in Krishnagar Branch, Nadia,741160,W. B. I badly required Bank Statement from 01/04/2015 to 31/04/2016 and 01/04/2016 to 31/03/2017 for filling income tax file. My id [ protected] is duly registered with your bank. I am requesting you to send the bank statement as soon as possible.


Hope your good self will kind enough and consider my situation send me the said bank statement and obliged.


What is the consolidated charges?


Your comment is awaiting moderation.


have an account in your bank salary A/c no:- 916010080429493, & I inform to you that my Rs:-4000/- in deduct from my account , Date:- 10.08.2017 Approx Time is:- 21:55 p. m. from icicibank ATM ID Complaint code 170 8053300.


I request to you Please see the matter on urgent bas.


Axis Bank Credit Card Customer Care, Toll Free Number & .


Axis bank is one of financial service provider in India. It starts business in India from the year 1994. Axis bank is the first private bank after the govt. of India allowed to establish the private bank. The headquarters of this bank is in Mumbai. The bank provides the lots of financial services like loans, investment, wealth management, debit and credit cards etc.


Axis banks offers the wide range of credit cards to their customer and also for providing best customer service the banks offer the customer care number also. The customer can get help by calling to these tall free customer care number, in case of lost of credit cards or other getting other information about credit card. The lines are open 24 hours in a day and seven days in a week.


Axis Bank Cr. Card Toll Free Numbers.


Also people go through the axis bank official website for getting information about the debit card and credit cards which are provided by the bank. The following link can be used for visit the website.


Customer support number : 022 6798 7700.


If the customers has any issues related the credit cards, then they can send the to the company and get assist by the support team. The address of the axis bank is given below for communication.


The following address can be used for send the complaint related to the credit or debit card. Also the customers can make the call to the given office contact number to block the credit or debit card in case the cards has been lost.


on the 3rd Floor of RNA Corporate Park.


Close to Kalanagar,


Place is Bandra (East)


Pin code : 400051.


Related Posts :


관련 게시물.


저자에 관하여.


Dear I have your credit card but I am not receiving statment so kindly mail me on my address.


I really wanted to apply for the Debit card, please guide the detailed process and annual charges.


I want to know the process to make credit card Password.


I GOT THE MY CHOICE CARD BUT DID NOT GOT MY PIN NMBRS YET…….. TOO BAD SERVICE.


sir i am rajesh i am axis bank holder my credit card missing this month5/09/2015. plz how to take the credit-card plz give me information .


aapki care system bahut kharab hai koi bhi care cust. ka phone lagta hi nahi. hum aapke customer hai but acche mobile number dfe taki aap logo ki madat kar sake muze aajn bahut taklif hui hai.2 ghanto se tri kar raha hu bahut ghussa ayya agar aisa hi hota raha to muze apka bank chhodna padega pls manager khyal de.


Pl. i want to know the process of address change.


credit card statement received, but we are unable to open the credit card statement.


Me apply to credit card not to received after 10 days please give me information Thankyou.


This ref my credit card, due is Rs. 26000/- request u to arrange 6 equal installments.


my credit card 52******397, my phone no.9704542030, taken two product, not received EMI’s statements, send statement, to mail id for paying within due date.


I also want to apply for credit card.


I want to close my cred card.


When I am paying my home loan prepayment that time axis person told me that sir you take credit card with out any charge free then I will take it why should you message on my mobile no please clear the payment 522 I am not using the credit card any time ?


Please give. 댓글.


i applied for a creditcard, 20.12.2015, but not receive till now, so i want cancle it, b, cz ur post service is very bad, m not saticfy to ur customer care executive, so pls cancle my application nd solve my problm soon.


I want to apply for the credit card in axis bank wat is the procuducer to apply repay to my mail.


Wannted to know how to increase the credit limits.


How can increase credit limits.


Pls increase my card limit.


wanted to increase my credit card limit.


Dear Sir, I have credit card but did not recieving the account statement monthly. Please look into the matter.


Many times the local courier company dont deliver the statement at given address due to distance issue. You should write an to head office about this issue.


최근 게시물.


카테고리.


Videocon Service Center Ranchi – Phone Number, Address.


Leeco LeTV Service Center Ahmedabad.


Lenovo Authorized Laptop Service Center in Gandhinagar.


Mitashi Service Center in Delhi and NCR Area.


Kelvinator Refrigerator Service Center Chennai.


Whirlpool Service Center in Jaipur – Authorized Repair Shop.


엑시스 은행 신용 카드 고객 관리 번호.


Axis Bank customer care takes care of the queries and problems of its customers round the clock through phone, and post. Axis Bank credit card section provides a number of modes of communication where the customers can get their queries resolved or submit their grievances or feedbacks for better services. Whether you have a question related to your credit card statement or report for your lost/stolen credit card, you can anytime approach Axis Bank Customer Care. Axis Bank customer care is available 24×7 for corporate, retail and NRI banking. If the cardholder is not satisfied with the solution provided by the Axis Bank customer care executives, then they can also escalate their issues to the nodal officer, customer care officer or banking Ombudsman. In case the resolution is not satisfactory, you can escalate the issue to the nodal officer, principal nodal officer, and then the Banking Ombudsman.


A good credit score is a must for instant approval for your loans or credit card request.


Axis Bank Credit Card Customer Care Numbers.


Axis Bank credit card customer care provides Toll Free customer care number to its customers for getting instant solutions of their credit card related problems. Customers can contact on the following numbers to report about their lost/stolen/misplaced credit card, to know your account balance, to get a mini statement, etc. You can call the following numbers to find out your account balance or get a mini statement. This information will be sent to you via SMS on your registered mobile number.


Axis Bank Credit Card SMS Customer Service Number.


SMS banking helps the cardholders to get your balance or mini statement by just sending a SMS to 5676782. No SMS charges are applicable.


Axis Bank NRI Credit Card Customer Care Toll Free Numbers.


Nodal Officer Grievance Redressal,


Axis Bank Ltd. NPC1, 5th Floor, “Gigaplex”,


Plot No. I. T.5, MIDC,


Airoli Knowledge Park, Airoli,


Navi Mumbai - 400 708.


In case, you have any query regarding other products of HDFC Bank, check below:


Your Loan and Card eligibility depends on your Credit Score.

No comments:

Post a Comment